Print Room - Γρ. Λαμπράκη 246 - 555 34 Πυλαία - Θεσ/νίκη

Καλάθι

Οι επιστροφές είναι δυνατές, είτε λόγω ελαττώματος είτε λόγω ασκήσεως του δικαιώματος υπαναχώρησης, εφόσον είναι εφικτό.

Οι επιστροφές χρημάτων θα πραγματοποιούνται σύμφωνα με τη μέθοδο πληρωμής που επέλεξε ο πελάτης/αγοραστής κατά την παραγγελία/αγορά του αντίστοιχου προϊόντος.

Η επιστροφή χρημάτων θα καταβάλλεται μόνο στο συγκεκριμένο πρόσωπο που ολοκλήρωσε την αγορά και πλήρωσε το αντίστοιχο ποσό και στον αντίστοιχο λογαριασμό.

Η επιστροφή προϊόντων γίνεται στις ακόλουθες τρείς (3) περιπτώσεις:


1. Σε περίπτωση που η επιχείρηση μας δεν εκτελέσει σωστά την παραγγελία μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος (λάθος κατά την καταχώριση της παραγγελίας, την τιμολόγηση ή την αποστολή). Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης δε θα πρέπει να αποδεχθεί να παραλάβει το προϊόν. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, πλήρως σφραγισμένα και συσκευασμένα, χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί και χωρίς να φέρουν αλλοιώσεις. Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους συσκευασία (κουτί κλπ.).


2. Σε περίπτωση που κατά την παραλαβή, ο πελάτης εντοπίσει οποιοδήποτε ελάττωμα στο προϊόν το οποίο σχετίζεται άμεσα με τα ουσιώδη συστατικά του, τη συσκευασία, την συμφωνημένη ιδιότητα ή την ποιότητα του προϊόντος και το οποίο προφανώς δεν αποδίδεται σε υπαιτιότητα του πελάτη ή σε κακή ή εσφαλμένη χρήση του προϊόντος, η επιχείρηση μας θα αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν. Ο χρήστης πρέπει να μας ενημερώσει γραπτώς αποστέλλοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, συνοδευόμενο από φωτογραφίες, στην Ενότητα Επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας εντός 48 ωρών από την παραλαβή του ελαττωματικού προϊόντος, διαφορετικά ο πελάτης αποδέχεται ρητά και ανεπιφύλακτα ότι χάνει το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων χωρίς κανένα δικαίωμα εκ των υστέρων. Τα ελαττωματικά προϊόντα πρέπει να επιστραφούν απευθείας στο κατάστημα σε άριστη κατάσταση και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας προκειμένου να δικαιούστε την επιστροφή των χρημάτων σας ή την αντικατάσταση του προϊόντος. Η απόφαση για τον προσδιορισμό του ελαττώματος και την αντικατάσταση του προϊόντος ή την επιστροφή των χρημάτων σας θα υπάγεται στη διακριτική ευχέρεια της εταιρίας μας. Μόλις εγκριθεί η αντίστοιχη αξίωσή σας για ελαττωματικό προϊόν, το κατάστημα μας θα προχωρήσει στην αντικατάστασή του ή στην επιστροφή των χρημάτων που καταβλήθηκαν για την αγορά του εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του αντίστοιχου προϊόντος.

Στις άνω δύο (2) περιπτώσεις, οποιαδήποτε έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση των προϊόντων καθώς και για την επιστροφή των ελαττωματικών προϊόντων ή για την επιστροφή προϊόντων λόγω εσφαλμένης καταχώρισης της παραγγελίας σας από υπαιτιότητα της εταιρίας μας, θα βαρύνουν εμάς τους ίδιους.


3. Δικαίωμα υπαναχώρησης. Σε κάθε περίπτωση που απλώς αλλάξατε γνώμη για την αγορά σας (δικαίωμα Υπαναχώρησης), δικαιούστε και είστε ελεύθεροι να υπαναχωρήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της, στέλνοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην Ενότητα Επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, πλήρως σφραγισμένα και συσκευασμένα, χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί και χωρίς να φέρουν αλλοιώσεις. Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους συσκευασία (κουτί κλπ.). Το κατάστημά μας θα σας επιστρέψει τα χρήματά σας εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος αγοράς σας και θα σας τα καταβάλει με το ίδιο μέσο πληρωμής που επιλέξατε κατά τον αρχικό χρόνο της συναλλαγής σας. (Εάν ο τρόπος πληρωμής ήταν η τραπεζική καταβολή, τότε θα πρέπει να μας γνωστοποιήσετε τραπεζικό λογαριασμό για να σας στείλουμε τα χρήματα).

Τα έξοδα αποστολής επιστροφής του προϊόντος σε αυτή την περίπτωση αναλαμβάνονται εξ ολοκλήρου από εσάς. Σε περίπτωση που δεν τηρείτε κάποια από τις ανωτέρω προϋποθέσεις, ή εάν το προϊόν επεξεργάσθηκε ή δεν είναι δεκτικό επιστροφής, όπως λόγου χάρη σε προϊόντα που παράχθηκαν με εντολή και για λογαριασμό σας (custom προϊόντα) π.χ. σφραγίδες, κάρτες κλπ., δικαιούμαστε να μη δεχθούμε την υπαναχώρησή σας, ως μη εφικτή.

Στην περίπτωση τραπεζικής κατάθεσης σε τράπεζα εκτός από αυτές που χρησιμοποιούμε, τα έξοδα εμβάσματος, θα επιβαρύνουν εξολοκλήρου εσάς.

Δεν γίνονται επιστροφές επιπλέον επιβαρύνσεων που χρεώθηκε εν γνώσει του ο πελάτης κατά τη διαδικασία αγοράς (π.χ. έξοδα αποστολής, έξοδα αντικαταβολής κλπ.).

Επιστροφές προϊόντων και ιδίως προϊόντων που παράχθηκαν με εντολή και για λογαριασμό του πελάτη (custom προϊόντα), δεν θα γίνονται δεκτές επουδενί, όταν:

  • Υπάρχουν λάθη που έχουν προέλθει από τον πελάτη ή/και τους συνεργάτες του (ορθογραφικά λάθη, αναγραμματισμούς, κακή ποιότητα φωτογραφίας, περιθώρια κοπής, λάθος χρωματική παλέτα, λάθος διαστάσεις κλπ.).
  • Παραλείψεις που έχουν προέλθει από τον πελάτη ή/και τους συνεργάτες του (π.χ. μη συμπλήρωση ΑΦΜ και ΔΟΥ σε σφραγίδα, κείμενο σε διαφημιστικό φυλλάδιο κλπ.).
  • Εκ των υστέρων προσθήκες (π.χ. σε εκτυπώσεις ή σφραγίδες).
  • Πλημμελή έλεγχο των δειγμάτων που στείλαμε στον πελάτη πριν να προχωρήσουμε την εργασία του.

Διευκρινίζεται ότι εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης όσα παράχθηκαν με παραγγελία σας, αλλά και κάθε προϊόν που δεν προβλέπεται η επιστροφή του βάσει Νόμου.


Σε κάθε περίπτωση και για κάθε λόγο επιστροφής μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 2310 913403 ή στέλνοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην Ενότητα Επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας.