Καλή είναι η πώληση διά στόματος και ιστοσελίδας, ωστόσο αναγκαία ακόμη παραμένει η χρήση διαφημιστικού (απτού – “χειροπιαστού”) υλικού για την παρουσίαση μιας εταιρίας και των προϊόντων της.
Για κυπριακή εταιρία και το καινοτομικό της προϊόν MAX GROW, μελετήσαμε και σχεδιάσαμε το διαφημιστικό υλικό της για αγγλόφωνους πελάτες, δημιουργώντας έτσι ένα concept που εφαρμόζουμε σε όλες τις εκδοχές του υλικού.
Κανόνες marketing, οπτικού σχεδιασμού και video editing, επιστρατεύτηκαν από το έμπειρο και καταρτισμένο προσωπικό μας για την ΜΑΧ απόδοση 🙂
Στη φωτογραφία, πακέτα της παρουσίασης που ήδη ταξιδεύουν για Ινδία περιλαμβάνουν:
- 16σέλιδο έγχρωμο φυλλάδιο (με πληροφορίες και παρουσίαση του προϊόντος)
- Μακέτα και αναπαραγωγή CDs (με τιμοκατάλογο και video για το προϊόν)
- Διαφημιστικό Φυλλάδιο σε ηλεκτρονική μορφή, μακέτα εξώφυλλου και αναπαραγωγή των CDs